Dr. Van der Hoog heeft een nieuwe campagne ‘Uit liefde voor de vrouw’, de pure schoonheid wordt benadrukt. Het is daartoe opvallend (en puur) dat de modellen ook 100% naturel voor de camera hebben gestaan, zo stelt Femke Hüter voor BeautyJournaal vast.
‘Een gezonde huid is een mooie huid, je binnen- en buitenkant in balans,’ dat is schoonheid volgens Dr. Van der Hoog. En de nadruk is op een uitermate goed gevoel met en over jezelf komen te liggen, zo stelt Femke vast. Zelfs het woord ‘liefde’ wordt niet geschuwd, en daarmee schaart het bedrijf zich bij de rij merken die zich nu vooral focussen op een feel good en wellbeing belevenis van hun cosmetische producten. Biodermal, Nivea en Dove horen daar ook in thuis.
In de campagne wordt de nadruk gelegd op de werking van een masker. Er wordt geadviseerd om 1 keer per week een masker te gebruiken als aanvulling op je dagelijkse verzorging om je huid nieuwe energie te geven en te zorgen dat deze in goede conditie blijft. Het is natuurlijk ook heerlijk om, wanneer het masker op je gezicht zit, even helemaal te ontspannen en alle stress en vermoeidheid van je af te laten glijden wat ook nog eens voor een mentale oppepper zorgt.
De maskers van Dr. Van der Hoog, zuiveren, herstellen, voeden en beschermen je huid, aldus de persinformatie. Er zijn vier soorten maskers: kant & klaar maskers met fruit, zoals bijv. het frambozen masker, dat een diepreinigende en herstellende werking heeft of wat dacht je van een heerlijk chocolade masker voor een gelukzalig gevoel (…). Daarnaast zijn er de poedermaskers, zoals het hydro klei masker en het zuurstof masker. Deze maskers sluiten de huid tijdelijk af omdat ze hard worden waardoor de bloedcirculatie gestimuleerd wordt. Ook zijn er nog de scrub & maskers in één en de anti-aging maskers.
Ben je benieuwd naar het effect van een masker? Of je nu kiest voor mango, fruitzuur of chocolade, Dr. Van der Hoog heeft met maar liefst 20 verschillende maskers voor elke huidtype een geschikte variant. Kortom: een hoog smulgevoel!
Lees ook: