In april dit jaar kondigden we al aan dat oud-hoofdredactrice van de Franse Vogue (weggegaan na een debacle over commercie versus redactionele vrijheid/inhoud) haar eigen signatuur lijn zou krijgen bij MAC met als hoofdthema de smokey eye. Eveneens een handelsmerk van Roitfeld. De collectie bestaat hoofdzakelijk uit zwart aangevuld met huid- en bruintinten.
De collectie ligt vanaf 15 oktober 2012 in de winkels, op 2 oktober werd ter introductie een groot glamfeest in Parijs georganiseerd. Sinds ze weg is bij Vogue heeft Roitfeld niet stil gezeten, zoals het elke personality met orginaliteit betaamt begin je dan tegenwoordig gewoon voor je zelf. Roitfeld introduceerde in september haar eigen magazine CR Fashion Book en een gelijknamige website met veel modeinspiratie. Lees hier ook nog een klein vraaggesprekje dat beautyredacteur Stefanie van Elle had met haar.
Bekijk hier nog een making-off film voor de look:
Bekijk hier ook nog een making-of film ter introductie van haar eigen mode-medium:
http://youtu.be/vS5v2U2HFGw
- Lees hier expertadvies, productnieuws en make-upreviews voor oogmake-up