Kleurrijk de berg af..

03:20 - 02:00
luistertijd 03:20 - leestijd 02:00

Vanaf januari ligt de Après Chic collectie van M.A.C. in de winkels. Vooral het campagnebeeld trok direct onze aandacht: een grof gebreid koraalkleurige capuchon naast prachtig glanzende opgemaakte ogen (Mineralize oogschaduw) en vuurrode lippen. Zo val je zeker op tijdens wintersport!

De Après Chic collectie van M.A.C. bestaat uit negen nieuwe producten in verschillende kleuren en opvallende namen als Hot Chocolate Dirty Plum, Mountain Air Vibrant en Stay Warm!.

 

Voor de lippen

Lipstick (18 euro) in de volgende kleuren:

Mineralize getinte lippenbalm (20 euro) in de volgende kleuren:

Nagellak (14 euro) in twee kleuren:

Voor de ogen

Pro Longwear eyeliner (20 euro) in:

Mineralize oogschaduw (20 euro) in de kleuren:

Mascara (17 euro) in Zoom Waterfast Lash Black.



Voor het gezicht

Mineralize blush (24 euro) in de tinten:

Mineralize skinfinish (27,50 euro)

Kwasten: 287 Duo Fibre Eye Shadow (34 euro) en 187 Duo Fibre Face (48 euro)

De Après Chic collectie van M.A.C. ligt vanaf 5 januari 2013 in de winkel en is dan ook online te koop.

Een inspiratie van deze look werd ook gebruikt in de ss 2013 show van Kareth Pugh. Senior make-upartist Elke Willemen vertelt: “Rondom de ogen Coppering en Cranberry voor eensmoky effect maar een beetje destroyed. Als highlight in het midden hebben we de Honey Lustgouden oogschaduw gebruikt. In de line-up werd nog een traantje met gloss gemaakt, zodat er extra emotie aan te pas kwam. Dat in combinatie met een heel matte, rode lip (gemaakt met de M.A.C. Rad Lipmix) Contrasten in verschillende texturen dus. Van glossy en glanzend (de traan) tot een prachtige, perfect matte rode lip.
De huid zelf was stralend en fris, opgemaakt met de nieuwe Mineralize Moisture Foundation, mijn nieuwe must-have, wordt verwacht! Die voelt licht aan op de huid, is longwearing en geeft een beetje een ‘dewy effect’ aan je huid.” (bron Vogue NL)

Lees ook:

Lees ook