Door op de telefoon naar www.niveaformen.

02:03 - 01:13
luistertijd 02:03 - leestijd 01:13

Door op de telefoon naar www.niveaformen.nl te surfen, kunnen mannen gratis mobiel advies opvragen over wat hun huid nodig heeft en past bij hun persoonlijke wensen. Via een  keuzemodule over huidtypen, smeervoorkeuren en productwensen krijgt de bezoeker direct één of meerdere suggesties uit een bestand van ruim dertig gezichtsverzorgingsproducten variërend van scheergels tot crèmes en reinigingsproducten.

“De keuze van een verzorgingsproduct is ontzettend persoonlijk en luistert nauw. Helaas kun je in de winkel nu eenmaal niet even tien producten uitproberen, waardoor het voor een vol schap lastig is om de juiste keuze te maken. Bovendien zijn mannen liever niet al te veel tijd kwijt in een drogisterij of supermarkt. Om hen te helpen snel een goede keuze te maken, lanceren we deze mobiele verzorgingsadviseur,” vertelt pr-coordinator Ellen van Lemmen van Beiersdorf.  Op speciale schappen in drogisterijen worden mannen naar de website verwezen voor advies en extra informatie. 

BeautyJournaal vraagt zich nu naarstig af wanneer dit voor vrouwen komt natuurlijk. We weten uit de online praktijk dat er ook heel veel vrouwen online zijn, en dat zij net zo goed worstelen met het overdadige aanbod aan cosmetica. Er wordt altijd wel gezegd door marketeers dat vrouwen meer keuze willen hebben, maar geloof ons: gezien de zeer ingewikkelde productnamen en de vele assortimenten per gemiddeld merk verzuipt het vrouwelijk geslacht net zo hard in deze poel des weldaads. Tel daar ook nog eens bij op dat de gemiddelde volwassen vrouw een groot gebrek aan tijd heeft, haar mobiel aan haar hand gelijmt heeft- dus ook voor haar is molbiel maatwerk een cadeautje.

We wachten af:-)

Lees ook:

Lees ook