Olaz Regenerist net zo effectief als high-end gezichtsverzorging
Volgens het Amerikaanse magazine Good Housekeeping is Olaz Regenerist Micro-Sculpting Cream (in Nederland de 3-Zone Daily Treatment genaamd) net zo effectief als high-end gezichtsverzorging. Het Good Housekeeping Institute’s Beauty Lab heeft onlangs een klinische en blinde studie uitgevoerd onder consumenten om te onderzoeken of een product van ongeveer 30 euro de strijd aan kan binden met de meer prestige (en vooral duurdere…) merken.
Het antwoord?
Ja! Wetenschappers bij het Good Housekeeping Institute verzamelde meer dan 10.000 meetresultaten en concludeerden:
- Na drie uur hydrateerde de Micro-Sculpting Cream 400% beter dan een crème die 18 keer zo duur was en versloeg alle andere geteste producten.
- Na 24 uur zorgde de Micro-Sculpting Cream voor een toename van het vochtgehalte in de huid van 50%
- Geblinddoekte testpersonen gaven in 80% van de gevallen de voorkeur aan Olaz boven de duurdere merken, waarbij ze opmerkten dat het product “zo vol, maar niet te zwaar” aanvoelde.
- Olaz verbeterde de huidstructuur van de testpersonen met 10% in vier weken.
Stephanie Robertson, merkdirecteur bij Olaz, is blij met deze resultaten: “Vrouwen raken gefrustreerd doordat zij bij warenhuis en parfumerie teveel geld uitgeven aan skin care die geen wezenlijke resultaten laat zien en niets doet voor de huid. Olaz creëert producten die vrouwen helpen om een zichtbaar mooie en gezonde huid te krijgen en behouden. We zijn er trots op bij Olaz dat we dit met de Micro-Sculpting Cream al kunnen voor maar 30 euro per potje.”
Ook leuk! BeautyJournaal’s Monique verscheen in 2008 in een commercial van Olaz Regenerist. Toen had ze BeautyJournaal overigens nog niet, dat kwam een jaar later.
Meer over deze effectieve gezichtsverzorging op BeautyJournaal: