Decoratief luxe segment: Oscillation Mascara – de trilmascara, van Lancome
Decorarief massmarket: Naturals Minerals Foundation van Max Factor
Gezichtsverzorging luxe segment: Perfectionist CP+ Wrinkle Lifting Serum van Estee Lauder
Gezichtsverzorging mass market: Nutritionist Cafeine Roller Oog van Garnier
Vrouwengeuren Luxe segment: No 5 Eau Premiere van Chanel
Vrouwengeuren massmarket: Velvet Hour van Kate Moss
Mannengeuren Luxe segment: Dior Homme Sport van Dior
Mannengeuren massmarket: White Musk for men van The Body Shop
Mannenverzorging luxe segment: Shave system van Dermalogica
Mannenverzorging massmarket: Men Expert Hydra Energetic Turbo Booster van L’Oreal Paris
Haarverzorging luxe segment: Pashmisilk Luxury Vitality van Marlies Moller
Haarverzorging massmarket: Luxurious Volume van John Frieda
Lichaamsverzorging Luxe: Self tanning van Lancaster Self Tan
Lichaamsverzorging mass market: Ayurveda van Rituals
De jury bestaat uit de voltallige vereniging van cosmeticajournalisten in Nederland. Er wordt gejureerd op vernieuwend karakter, effectiviteit en communicatie zowel naar de pers als naar het publiek.
Mijn persoonlijke favoriet uit deze hele rij is de ’trilmascara’ van Lancome.
Lees en bekijk ook:
Het BeautyJournaal TV met de parfumfilm over de nieuwe lentegeuren
Het BeautyJournaal-tv interview met de Engelse topkapper John Frieda
Ga terug naar de homepage van BeautyJournaal voor het laastste nieuws